Výhody a nevýhody úprav produktů v Napojse vs. v e-shopu

Úpravy v e-shopu

Import do e-shopu lze nastavit tak, aby vám vámi vybrané vlastnosti produktů, které už na e-shopu máte, feed nepřepisoval. Například lze nastavit, aby se podrobný popis produktu naimportoval od dodavatele jen při vytváření produktu, ale nadále už neaktualizoval. Díky tomu si ho můžete v e-shopu ručně upravit a nemusíte se bát, že vám ho feed zase přepíše.

  • VÝHODA: ručně vytvořené i dodavatelské produkty upravujete na jednom místě
  • VÝHODA: pracujete v prostředí, které dobře znáte
  • NEVÝHODA: to, zda chcete danou vlastnost (např. podrobný popis produktu) aktualizovat z feedu nebo ne, lze nastavit pouze globálně, tzn. pro všechny existující produkty. Vlastnost se tedy aktualizuje buď u všech produktů, nebo u žádného. U podrobného popisu to nemusí vadit. Pokud však chcete u konkretních produktů např. nastavit jinou prodejní cenu, zatímco u zbylých produktů chcete ceny aktualizovat z feedu, nelze toho dosáhnout
  • NEVÝHODA: je potřeba správně nastavit automatický import, aby se vám vlastnosti feedem nepřepisovaly. Ruční import do Shoptetu takto nastavit vůbec nelze.

Úpravy v Napojse

  • VÝHODA: produkty si můžete upravit ještě předtím, než je poprvé naimportujete do e-shopu
  • VÝHODA: Napojse používá tzv. zámky. Pamatuje si, kterou vlastnost u kterého produktu jste upravili a tu zamkne, aby se napřepsala feedem dodavatele. Narozdíl od úprav v e-shopu tedy můžete upravit libovolné vlastnosti jen u konkrétních produktů. Ty se feedem nepřepisují, zatímco ostatní, neupravené produkty, se nadále z feedu aktualizují.
  • VÝHODA: zámky se vytvářejí automaticky, nemusíte nikde nic nastavovat a na nic myslet.

Byl pro vás tento článek užitečný? Děkujeme za zpětnou vazbu! Hodnocení se napodařilo uložit, zkuste to prosím později.