Nefunguje přenos do Shoptetu správně?

Zkontrolujte si následující nastavení, pro vyladění přenosu jsou velice důležitá:

Nakupování do mínusu

Pokud dodavatel nemá ve feedu informaci o počtech ks (nebo tuto informaci nechcete přenášet), pracujeme pouze s dodacími lhůtami. Jelikož se na e-shop žádná skladová množství nepřenáší, Shoptet se k produktu chová stejně, jako by bylo na skladě 0 ks. Musíme tedy zajistit, aby umožnil nakupování do mínusu u těch položek, které má dodavatel skladem. Naopak položky, které jsou u dodavatele vyprodány, nesmí jít nakoupit.

  • v Napojse v menu Produkty > Dodací lhůty si určete, jestli zboží s danou dodací lhůtou půjde koupit, či nikoliv. Podle toho Napojse zapíná nebo vypíná nakupování do mínusu

  • v nastavení automatického importu v e-shopu (Produkty > Automatické importy) povolte aktualizaci nakupování do mínusu v částech Položky úplného importu a Položky aktualizačního importu

  • v globálním nastavení skladu (Nastavení > Produkty > Sklady > Nastavení) je potřeba mít nákup do mínusu VYPNUTÝ. Shoptet totiž umožňuje nakupování do mínusu zapínat u jednotlivých produktů, pokud je to globálně vypnuto. Neumožňuje však opačný postup - tedy globální zapnutí a vypínání na úrovni jednotlivých produktů.

Další možné problémy s aktualizací/neaktualizací produktů jako takových či úpravou/neúpravou jednotlivých vlastností je možné diagnostikovat podle dalšího článku jak fungují importy z Napojse do Shoptetu.

Byl pro vás tento článek užitečný? Děkujeme za zpětnou vazbu! Hodnocení se napodařilo uložit, zkuste to prosím později.