Nastavení dodavatelského skladu v Shoptetu
Skladové zásoby od dodavatele můžete importovat buď do hlavního skladu, nebo do separátního skladu, aby se vám informace v hlavním skladu nepřepisovaly. Na eshopu se pak bude počet položek na skladě zobrazovat jako součet množství na všech skladech dohromady.
Používání více skladů v Shoptetu má nepříjemné úskalí spočívající v tom, že při zakoupení produktu zákazníkem dochází k jeho vyskladnění z výchozího skladu. Může proto dojít k následující situaci: pokud produkt není na vlastním (výchozím) skladu, zákazník nakoupí množství produktu dostupné u dodavatele, čímž se vytvoří záporná hodnota na výchozím skladu. Ta zde zůstává i v případě, kdy dodavatel produkt opět naskladní; celková skladová zásoba nadále neodpovídá realitě a je možné, že produkt vůbec nebude v nabídce viditelný, dokud nedojde k opravě počtu hodnoty na výchozím skladu. Obvykle je proto vhodnější skladové množství dodavatele do Shoptetu nepřenášet a pracovat pouze s dostupnostmi - jak přenos správně nastavit popisuje další článek naší nápovědy.
Vytvořte si sklad v Shoptetu
- v administraci Shoptetu přejděte do Nastavení > Produkty > Sklady
- zobrazí se vám seznam existujících skladů. Klikněte na Přidat
- zvolte si název skladu (libovolně, např. Dodavatelský sklad)
Nastavte si sklad v Napojse
- přejděte do sekce Dodavatelé > Název dodavatele a odrolute na část Nastavení exportu
- vyplňte název skladu do políčka "Název skladu" stejně, jako jste zadali v Shoptetu
- klikněte na Uložit
- od této chvíle se budou skladové zásoby z NapojSe exportovat do nového skladu. Na eshopu se bude počet položek na skladě zobrazovat jako součet množství na všech skladech dohromady