Nastavení dodavatelského skladu v Shoptetu

Skladové zásoby od dodavatele můžete importovat buď do hlavního skladu, nebo do separátního skladu, aby se vám informace v hlavním skladu nepřepisovaly. Na eshopu se pak bude počet položek na skladě zobrazovat jako součet množství na všech skladech dohromady.

Používání více skladů v Shoptetu má nepříjemné úskalí spočívající v tom, že při zakoupení produktu zákazníkem dochází k jeho vyskladnění z výchozího skladu. Může proto dojít k následující situaci: pokud produkt není na vlastním (výchozím) skladu, zákazník nakoupí množství produktu dostupné u dodavatele, čímž se vytvoří záporná hodnota na výchozím skladu. Ta zde zůstává i v případě, kdy dodavatel produkt opět naskladní; celková skladová zásoba nadále neodpovídá realitě a je možné, že produkt vůbec nebude v nabídce viditelný, dokud nedojde k opravě počtu hodnoty na výchozím skladu. Obvykle je proto vhodnější skladové množství dodavatele do Shoptetu nepřenášet a pracovat pouze s dostupnostmi - jak přenos správně nastavit popisuje další článek naší nápovědy.

Vytvořte si sklad v Shoptetu

  • v administraci Shoptetu přejděte do Nastavení > Produkty > Sklady
  • zobrazí se vám seznam existujících skladů. Klikněte na Přidat
  • zvolte si název skladu (libovolně, např. Dodavatelský sklad)

Nastavte si sklad v Napojse

  • přejděte do sekce Dodavatelé > Název dodavatele a odrolute na část Nastavení exportu
  • vyplňte název skladu do políčka "Název skladu" stejně, jako jste zadali v Shoptetu
  • klikněte na Uložit
  • od této chvíle se budou skladové zásoby z NapojSe exportovat do nového skladu. Na eshopu se bude počet položek na skladě zobrazovat jako součet množství na všech skladech dohromady

Byl pro vás tento článek užitečný? Děkujeme za zpětnou vazbu! Hodnocení se napodařilo uložit, zkuste to prosím později.