Synchronizace skladu přes API
Pokud Vám z dodavatelského feedu stačí do Shoptetu aktualizovat skladové množství (nepotřebujete tedy používat automatický import pro aktualizaci dalších vlastností či zakládání nových produktů), může Vám Napojse zprostředkovat přenos hodnoty skladu od dodavatele do Shoptetu přes API. Pro správný přenos a aktualizace dostupností je ale potřeba mít napojení ve Vašem klientském účtu nastavené určitým způsobem, který je popsán v tomto článku.
Napojení na dodavatele
- v Shoptetu je nutné mít aktivní doplněk Napojení na dodavatele
- zda doplněk máte můžete ověřit/případně jej nainstalovat v administraci Shoptetu v sekci Nastavení > Správce doplňků
- více informací k doplňku naleznete v článku naší nápovědy
Kódy produktů
- pro přenos skladového množství z Napojse do Shoptetu používáme kódy produktů
- ověřte, zda kódy produktů v Shoptetu odpovídají kódům produktů v Napojse
- pokud kódy stejné nejsou, je potřeba jejich shodnost zajistit. Pokud jsou u produktů shodné alespoň kódy EAN, lze kódy k produktům přenést z Shoptetu pomocí naší nápovědy
Produkty vyřazené z feedu
- v případě, že dodavatel produkty vyřadí ze zdrojového feedu, v Napojse by zůstala informace o skladové zásobě z doby, kdy byl produkt naposledy aktualizovaný. Toto chování je potřeba změnit, jinak by nebyla dostupnost aktualizovaná ani v Shotpetu
- v Napojse je potřeba zajistit, aby u vyřazených produktů došlo ke změně dostupnosti (a na ní navázaného skladového množství):
- dodací lhůtu pro produkty které dodavatel vyřadil nastavíte v části Dodavatelé > Moji dodavatelé > Název dodavatele > Nastavení produktů
- v nastavení příslušné dodací lhůty nastavte, aby při její aplikaci bylo též produktu nastaveno nulové skladové množství
- dodací lhůtu pro produkty které dodavatel vyřadil nastavíte v části Dodavatelé > Moji dodavatelé > Název dodavatele > Nastavení produktů
- export vyřazených produktů je nakonec nutné povolit v části Dodavatelé > Moji dodavatelé > Název dodavatele > Nastavení exportu na posílat "jako viditelné", jinak by toto nastavené skladové množství přenášeno nebylo
Skryté produkty
- máte-li v Napojse produkty skryté (obvykle pomocí pravidel), jejichž skladovou hodnotu však chcete také aktualizovat, je potřeba povolit export skrytých produktů obdobně jako v případě vyřazených produktů, v části Dodavatelé > Moji dodavatelé > Název dodavatele > Nastavení exportu nastavíte export skrytých produktů na hodnotu "jako viditelné"
Sklad v Shoptetu
- v Shoptetu je potřeba mít připravený sklad, do kterého se množství bude přenášet. Pokud zároveň používáte vlastní sklad, je možné vytvořit dodavatelský zvlášť (aby Vám Napojse Vaše skladové hodnoty nepřepisovalo) pomocí nápovědy k nastavení dodavatelského skladu
Jak to celé spustit?
- přenos přes API nelze spustit uživatelsky, jakmile budete mít nastavení hotové, obraťte se na naši technickou podporu, kde Vám přenos skladového množství aktivujeme. Budeme potřebovat znát název skladu v Shoptetu, do kterého má být dodavatelské množství importováno