URL v automatických importech

Změna URL adresy v automatických importech může být zajímavý pomocník, ale také nepříjemná komplikace. 

V doplňku automatické importy od Shoptetu je možné zapnout funkci  URL. Pokud je toto nastavení zapnuté, mění se URL produktu automaticky při změně jeho názvu. Původní URL adresa produktu začne odkazovat na neexistující stránku a bude hlásit 404

Toto nastavení tedy doporučujeme nezaškrtávat, případně používat výlučně s funkcí Pokročilé SEO. To zajistí, že staré zaniklé URL budou automaticky přesměrované na nově vzniklé URL.

Kde lze nastavení najít? 

  • přejděte do sekce ProduktyAutomatické importy a klikněte na zvolený automatický import
  • nastavení URL se nachází v části Položky úplného importu, viz obrázek

Jak zapnout automatické přesměrování?

Pokud si vyberete tuto možnost, je nutné pamatovat na zapnutí Shoptet modulu pokročilé SEO.

  • přejděte do sekce ProduktyAutomatické importy a klikněte na zvolený automatický import
  • zkontrolujte, že URL je zapnuté
  • přejděte do sekce Marketing > Pokročilé SEO > Automatické přesměrování a zapněte automatické přesměrování produktů
  • klikněte na Uložit
  • od této chvíle se bude měnit URL na základě změny názvu produktu. Zároveň se budou staré URL adresy produktů automaticky přesměrovávat na nově vzniklé URL adresy produktů. 

Byl pro vás tento článek užitečný? Děkujeme za zpětnou vazbu! Hodnocení se napodařilo uložit, zkuste to prosím později.